בוגרי אקדמיה או אנשים המחפשים להחליף קריירה תוהים מה עושים כשיש אלף, או מיליון כמוהם.
איך להיות יזם בקיוון אחר
אסטרטגיית-מוצר-איך-לתכנן-אפליקציה-קיוון-אחר
יש לכם רעיון מעולה שאתם רוצים להפוך לאפליקציה או מיזם עסקי אחר (ואם אפשר, על הדרך, להתעשר קצת)? כשיש המון אפליקציות
מיכל ניב בקורס שאני מעביר השנה במכללת ספיר, אני מדבר על כך שפרסום ושיווק (במיוחד בעולם ה-WEB) הוא החיבור הכי
כמעט לכל רעיון טוב או סטארט-אפ שנדמה, ליוזמיו או לאחרים, כי הוא הולך לכבוש את הגלובוס ואת הלב - נדרש תקציב. במרבית
נדמה שבעוד רגע, לאיזה צד שלא נפנה את הראש – מישהו יציב אפליקציה מול הפרצוף הלא ממוקד שלנו, והיא בדיוק תטפל
עכשיו זה רשמי, אחרי שנים של עומק, מתיחת גבולות המימדים ליצירת תחושת ריאליזם, משחקי פרספקטיבה, אור וצל- צעד
רעיונות נהדרים, יכולות גבוהות וחוצפה בריאה, ועדיין, אחוז גבוה מהמיזמים בעולם האונליין לא ממש מתרומם. מה נתקע
פרופסור דניאל כהנמן, פסיכולוג קוגניטיבי וחתן פרס נובל לכלכלה (אף שלדבריו "מעולם לא למד בקורס לכלכלה"), כתב
מאחורי הלייקים: רווחים של יותר מ-1.5 ביליון דולר בכל רבעון, פייסבוק קורצת לגוגל אך יש לה עוד דרך ארוכה. בנתונים